NEHEMIA – ‘N LEIER NA GOD SE HART (2)

image_pdfimage_print

Permanent good can never be the outcome of untruth and violence. -Mahatma Gandhi (1869-1948)

 

Nehemia – ‘n leier na God se hart (2)

Daar is al heelwat boeke oor Nehemia as leier geskryf. Nou het nog ‘n nuwe boek verskyn: Leader after God’s own Heart deur Jim George (2012). Kom ons kyk na sekere aspekte van Nehemia se leierskap.

 

God roep leiers. Hy gee vir hulle ‘n model om na te volg – Nehemia. Hy gee ook aan hulle ‘n belofte:

Ek is tot alles in staat deur Hom wat my krag gee (Filippense 4:13)

Het jy probleme? ‘n Dom vraag, want God se kinders word nie van probleme gevrywaar nie. Almal van ons sal op een of ander stadium probleme ondervind. Kom ons kyk na twee aspekte van hierdie vers.

 

  • ‘n Belofte

Ek is tot alles in staat.  Beteken dit dat ek selfversekerd op myself kan vertrou? Motiveringsprekers sê altyd sulke goed. Natuurlik kan jy met wilskrag en vasberadenheid baie regkry, maar dit is nie wat hierdie vers sê nie. As jy net op jou eie krag vertrou, gaan jy beslis nie tot alles in staat wees nie. Daarom die tweede gedeelte van die vers.

  • ‘n Kragbron

Deur Hom wat my krag gee. Hierdie kragbron is Jesus Christus; Hy is die rede dat ek tot alles in staat is. Kyk na Paulus se lewe – een van swaarkry en lyding en vervolging. Hoe kan hy so ‘n optimistiese perspektief hê?  Christus is Paulus se kragbron. Ek, soos Paulus, kan nie alles met my eie vermoëns en krag hanteer nie. Ons moet ophou probeer om net op ons te vertrou – vertrou op Christus en op sy krag. Daar is baie onderwerpe en sake waarvoor ons God se krag nodig het.

 

Krag vir ‘n Christelike leefwyse

Christus se krag is voldoende vir alle terreine van ons lewens – met alles waarmee ons sukkel. Maar dan moet ons toelaat dat God se krag in ons werk. Hoe kry ons dit reg?

  • Leef naby aan Christus. Ek is die wingerdstok, julle die lote. Wie in My bly en Ek in hom, dra baie vrugte, want sonder My kan julle niks doen nie (Johannes 15:5). As my band met Christus sterk is, sal sy krag my versterk en ek sal al die uitdagings kan hanteer.
  • Oefen jou geloof. Hoe word jy fisies sterk? Oefening. Dieselfde geld vir jou geestelike krag – oefen daagliks. Hoe?
  1. Vertrou God vir jou daaglikse behoeftes
  2. Bid en soek God se antwoord
  3. Vertrou op God se krag in jou swakheid
  4. Glo in God se beloftes veral as jy swaar kry.
  5. Leef as voortdurende getuie van wat jy glo
  6. Staan op vir jou geloof.
  • Ontwikkel ‘n positiewe gesindheid. Die regte gesindheid is noodsaaklik as jy ‘n doeltreffende leier wil wees. Jy is behulpsaam; jy soek vir oplossings; jy soek vir die goeie in almal. Jy kan mos ‘n positiewe gesindheid hê. Dink weer aan Filippense 4:13.
  • Wees aanspreeklik teenoor ander. Omring jou met ander gelowiges; kry ‘n geestelike mentor wat jou sal evalueer veral in die gebiede waar jy sukkel.

 

Volgende keer gaan ons na Nehemia as leier kyk.

image_pdfimage_print

You may also like...