Die belang van kleingroepe

image_pdfimage_print

 

Unbelief seizes truth, grasps it roughly, silences its voice and twists it away from God’s intended purpose. —Os Guinness

 

Die belang van kleingroepe

Intussen het daar ‘n klompie mense aangekom wat ‘n verlamde man op ‘n draagbaar gedra het. Hulle wou hê dat Jesus hom gesond moet maak. Maar daar was so baie mense dat hulle nie naby Hom kon kom nie. Hulle het toe op die dak geklim, ‘n klomp dakteëls uitgehaal en die man op die draagbaar met toue laat afsak tot reg voor Jesus. Jesus was baie beïndruk met hulle geloof. Hy sê toe vir die verlamde man: “Vriend, Ek gaan jou ‘n goeie rede gee om weer te lag. Ek sal sorg dat God nie meer vir jou kwaad sal wees oor jou sondes nie. Jou sondes is vergewe.” (Lukas 5:1 8 – 29 – Die Boodskap)

Soms is dit nodig om iets radikaal te doen om iemand by Jesus te kry. Soms is die versorging en liefde van ‘n klein groepie mese al wat nodig is.

 

Rick Warren sê dat kelingroepe doeltreffende instrumente vir evangelisasie kan wees as hulle omgee vir mense wat Jesus nie ken nie. Hierdie vier vriende in hierdie verhaal  het omgegee vir die verlamde man. Die evangeliese roeping van kleingroepe moet ook by liefde begin. Voordat jy ander kan versorg, moet jy eers bewus van hulle word. Sodra hulle bewus is van mense wat Jesus nie ken nie, moet hulle vir hulle begin bid.

 

Jou kleingroep moet vir drie dinge bid:

  • ‘n Geleentheid om jou geloof, op ‘n manier wat nie die ongelowige bedreig, te deel.
  • Dat God hulle harte sal sag maak.
  • Dat God diegene in die kleingroep se harte sag sal maak.

 

  1. Jou kleingroep moet glo dat God die persoon kan bereik

Niemand is hopeloos nie. Toe hierdie vier vriende na die verlamde man gekyk het, moes hulle gedink het dat die situasie hopeloos is. Wat sou Jesus kon doen? Nee. Hulle het geglo dat Jesus hom kon genees – hulle het geloof gehad. Ons lees dat Jesus, toe Hy die geloof van die vier mans sien,  vir die verlamde man sê: Jou sondes is vergewe.

Daar is steeds mense in die samelewing wie se geloof verlam is. Of dit nou die gevolg van vrees of twyfel of eensaamheid of iets anders is, die gevolge is dieselfde – hulle het die geloof van ander nodig. Die geloof van jou kleingroep moet hulle na Jesus toe bring.

 

  1. Jou kleingroep moet ‘n plan maak

Geloof en gebed is belangrik, maar jy moet ook nog iets anders doen – jy het ‘n plan nodig. Toe die vier vriende sien dat hulle nie by Jesus gaan uitkom nie, maak hulle ‘n plan om die verlamde man by Jesus te kry. Het jou kleingroepie ‘n plan om mense by Jesus uit te bring? Sonder ‘n plan gaan jy niemand by Jesus Christus kry nie.

 

  1. Jou kleingroep moet die probleme oorwin

Die vier vriende kon toe hulle al die mense sien mismoedig geword het. Hulle gooi nie tou op nie. Hulle soek ‘n ander manier om die man by Jesus te kry. Almal van ons voel soms mismoedig, maar as ons mense by Jesus Christus wil kry moet ons, ten spyte van die probleme, volhard.

 

  1. Jou kleingroep moet die moed hê om iets anders te doen

Hierdie vier vriende doen iets anders – hulle gaan deur die dak! Soms moet ons iets buite die gewone doen om mense by Christus te kry.

 

  1. Kleingroepe moet saamwerk om die taak te doen

Om ‘n draagbaar te dra, het jy meer as een mens nodig. Soms is ‘n groeppoging nodig om iemand by Christus te kry – hulle soek ‘n ondersteunende gemeenskap.

 

  1. Jy kleingroepe moet gewillig wees om die prys te betaal om iemand na Jesus Chrisrtus te bring

Om iemand na Jesus Christus te bring vereis ‘n offer. Soms is dit my eie gemak. Baie kleingroepe word so gemaklik dat hulle bang is om nuwe mense by te voeg – hulle sal net die groepdinamika deurmekaar krap. Ons moet eers uit ons gemaksone kom.

 

Die belang van kleingroepe moenie onderskat word nie. Rick Warren wys vir ons hier op enkele voordele van kleingroepe.

 

 

 

image_pdfimage_print