Gee my wysheid (3)

image_pdfimage_print

 

Life is not a walk across a field –  Boris Pasternak

 

Gee my wysheid (3)

Matthew Henry (1622 – 1714) het ‘n kommentaar oor die hele Bybel geskryf. Uit hierdie massiewe werk het ‘n boek (Grant Me Wisdom) verskyn wat Henry se werk maklik toeganklik vir die moderne leser maak. Ek gaan ‘n hele aantal blogs aan hierdie werk wy.

 

Ons aanneming deur geloof

Deur hierdie geloof in Christus Jesus is julle nou almal kinders van God (Galasiërs 3:26).

Die groot vooreg wat Christene onder die nuwe verbond geniet, is dat hulle nie meer dienaars, maar kinders is. Hulle word deel van God se familie. Hulle het toegang tot al die regte as sy kinders. Hoe het ons hierdie voorreg verwerf? Deur geloof in Christus Jesus. Deur ons doop is ons met Christus verenig. As ons in Christus gedoop is, is ons in sy dood gedoop; soos Hy weer uit die dood opgestaan het, so behoort ons vir die sonde te sterwe en opstaan in ‘n nuwe lewe. Ons moet dit meer dikwels onthou.

 

Alle ware Christene geniet die voorreg om kinders van Christus te wees. Die ou wet het ‘n onderskeid tussen Jood en heiden, tussen slaaf en vry, tussen man en vrou gemaak, maar dit is nie meer die geval nie. Ons staan almal op dieselfde vlak en ons is een in Christus. Almal wat opreg in Jesus Christus glo, word deur Hom aanvaar en word kinders van God deur geloof in Hom.

 

 

 

 

image_pdfimage_print