My identiteit (3)

image_pdfimage_print

 

The Jesus way wedded to the Jesus truth brings about the Jesus life – Eugene Peterson

 

My identiteit (3)

Ek gaan ‘n aantal blogs aan Tim Keller se nuwe boek Making Sense of God: An Invitation to the Skeptical spandeer. Hy wys dat die Christelike geloof in alle opsigte – emosioneel, kultureel en rasioneel – meer sin maak as die siening van ons moderne wêreld.

 

In die vorige blog het ons na van die probleme van ‘n moderne identiteit gekyk. Is daar ‘n alternatief? Die gelowige in God kry sy vervulling in sy goddelike ontwerp en roeping. Daar is drie paaie na identiteit:

  • Kyk na buite – hierdie is die tradisionele mense wat na hulle plig en rol in die gemeenskap kyk om hulleself te vind.
  • Kyk na binne – hierdie is die groep waarna ons in die vorige blog gekyk het – die moderne mense.
  • Kyk na bo – hierdie mense kyk nie na binne of na buite nie, maar na bo. Wat nou belangrik is, is nie wat die samelewing van my dink of wat ek van myself dink nie, maar wat God van my dink.

 

Daar moet iemand wees vir wie jy liefhet en wat vir jou liefhet. As ons hierdie mag in die hande  van ‘n feilbare mens, wat gereeld verander, plaas, kan dit ons vernietig. Geen menslike liefde kan hierdie standaard bereik nie – slegs die onvoorwaardelike liefde van God is reg. Die Nuwe Testament erken self hierdie drie paaie na die mens se identiteit:

Maar vir my is dit nie van die minste belang of my betroubaarheid deur julle of deur ‘n menslike regbank beoordeel word nie. Trouens, ek beoordeel dit self nie eers nie … Dit is die Here wat my beoordeel (1 Korintiërs 4:3 – 4). Paulus sê dat al wat vir hom belangrik is, is wat God van hom dink.

 

Paulus kan sê dat God hom beoordeel, nie met angs nie, maar met vertroue. Hoekom? ‘n Christelike identiteit word nie ontwikkel nie, maar ontvang. As ons vir God vra om ons te aanvaar en aan te neem doen Hy dit as gevolg van Christus. Wat nou van belang is, is nie my prestasies en pogings nie, maar my geloof in Jesus Christus. Hoe weet ons dit is waar?  Jesus Christus, Seun van God, wat die hoogste eer en Naam gehad het – die hoogste moontlike identiteit – het Hom van sy heerlikheid leeggemaak en sterf aan die kruis sodat ons ‘n identiteit kan hê wat vir altyd duur (Filippense 2:1 – 11). Dit is hoeveel hy vir ons omgee.

 

Volgende keer gaan ons verder na hierdie nuwe identiteit in Christus kyk.

 

image_pdfimage_print