Ontmoediging

image_pdfimage_print

 

“I am no longer anxious about anything, as I realize the Lord is able to carry out His will, and His will is mine. It makes no matter where He places me, or how. That is rather for Him to consider than for me; for in the easiest positions He must give me His grace, and in the most difficult, His grace is sufficient.” ~ Hudson Taylor

 

Ontmoediging

Mense wat ontmoedig word, is een van die duiwel se kragtigste instrumente teen gelowiges. Baie mense begin met groot drome, maar word ontmoedig en gooi die handdoek in.

 

  • Laat God jou bemoedig

Die skrywers van die psalms het geweet wat ontmoediging is, maar hulle het ook geweet dat God hulle kan bemoedig. Soos ‘n wildsbok smag na waterstrome, so smag ek na U, o God. Ek dors na God, na die lewende God. Wanneer kan ek gaan en voor God verskyn? … Uit my vertwyfeling roep ek na U hier van die Jordaangebied, van Hermonberg, van die Kleinberg af (Psalm 42:2 – 3 en 7). Het jy ook al verlang na God terwyl dit voel asof Hy ver weg is. Jy is in goeie geselskap. As jy ontmoedig is, smag na God.

 

  • God gee hoop

Die psalmis gaan verder: tog sal die Here weer op ‘n dag sy trou laat blyk en sal ek selfs in die nag ‘n lied vir Hom sing, ‘n gebed tot die God van my lewe (42:9). Dan vra en antwoord hy sy eie vrae: Waarom is ek so in vertwyfeling en waarom kerm ek so? Vertrou op God! Ja, ek sal weer vir Hom ‘n loflied sing. Hy is my helper en my God! (43:5). Ons moet leer om dankbaar te wees, ook vir die probleme in ons lewens, want hierdie probleme herinner ons aan God se teenwoordigheid. In die bekende Psalm 23 word ons herinner dat God teenwoordig is selfs in die donker dieptes.

 

  • Hoe bemoedig God ons

Bemoediging van God kom in baie vorme. Soms is dit ‘n Bybelvers tydens ons stiltetyd; soms word ons van sy teenwoordigheid bewus as ons bid; soms is dit ‘n woord van ‘n vriend. God se vermoë en gewilligheid om ons te bemoedig, is nie beperk nie.

 

  • As ontmoediging my oorweldig

As dit voel asof ons oorweldig word, is God steeds getrou; Hy bemoedig ons weer en weer; Hy herstel weer ons vertroue in Hom. Lyding, mislukking, eensaamheid, hartseer en selfs die dood sal deel van ons lewensreis wees. Geen swaarkry oortref egter sy genade nie.

 

Ons word almal op een of ander stadium ontmoedig. Onthou dan net: God is getrou; Hy wil ons help.

 

image_pdfimage_print