Verlos om gestuur te word

image_pdfimage_print

 

The best thing about ministry is the people.  The worst thing about the ministry is the people.” – Anoniem

 

Verlos om gestuur te word

Ons word nie verlos om verlos te word nie, maar om gestuur te word. Ons word verlos om in hierdie wêreld uitgestuur te word om God te verheerlik. Ons moet Jesus Christus aan die wêreld as ons Here en Verlosser bekend stel. Watter plan het Jesus ontwikkel om dit reg te kry? Hy begin met ‘n kleingroepie wat die pad saam met Hom geloop het. Jesus het die twaalf nader geroep en hulle twee-twee begin uitstuur (Markus 6:7). Wat leer ons uit hierdie episode waar Jesus die twaalf uitstuur?

  1. Gestuur deur Jesus vir Jesus

Hulle gaan uit en verkondig dat die mense hulle moet bekeer (6:12). Hulle word uitgestuur met ‘n spesifieke boodskap wat hier in een woord opgesom word: bekering, draai jou rug op sonde en ander gode. Hulle boodskap was dat daar ‘n Naam was wat die onwaardiges liefhet, die hopeloses verlos, die siekes genees en die bose oorwin. Hierdie Naam is Jesus.

 

  1. Gestuur met niks, maar tog alles

Jesus beveel hulle om niks met hulle saam te neem nie – net ‘n kierie. Geen kos, geen reissak, geen geld in die beursie nie. Hulle mag nie eers nog ‘n kledingstuk saamgevat het nie. Wat het hulle dan? Jesus het aan hulle mag oor onrein geeste gegee en die vermoë om siekes te genees. Hoekom moes hulle niks saamvat nie? Om hulle nederig en afhanklik van God te hou.

 

  1. Gestuur om te bly

Waar julle in ‘n plek kom en in ‘n huis ontvang word, bly daar totdat julle van die plek af weggaan. En as ‘n plek julle nie wil ontvang en die mense nie na julle luister nie, gaan dan daarvandaan weg en skud selfs die stof onderaan julle voete af as aanklag teen hulle (6:10 – 11). Hulle sal twee soorte mense ontmoet:

  • Mense wat luister – moenie hulle te gou verlaat nie; bly en belê in hulle. Ons moet ook tyd maak om by mense wat God se woord wil hoor te sit. Wees geduldig en belê in hulle.
  • Mense wat nie bereid is om te luister nie.

 

  1. Gestuur om te praat, nie om te verlos nie.

Party mense sal net nie luister nie. Ons moet dit verwag. Dit beteken nie noodwendig dat jy ‘n slegte tyd gekies het nie of dat jy die gesprek verkeerd benader het nie. Jesus het nie gesê hulle moet bly totdat hulle gehoor oorgegee het nie. Hy stuur sy dissipels om te praat; Hy alleen kan mense verlos.

 

  1. Gestuur om die wêreld te verander

Hulle was net twaalf – ses groepe. Ons weet nie hoe lank hulle weg was nie. Wat kon hierdie groepie nou vermag? Toe koning Herodes dit hoor (Markus 6:14 – OAV) – die Naam van Jesus het bekend geword. God sal die Naam van Jesus deur ons verheerlik. Hy stuur ons uit om die goeie nuus te verkondig, maar Hy belowe dat Hy saam met ons sal gaan en alles wat ons nodig het, sal voorsien.

 

image_pdfimage_print