Waaroor moet Christene saamstem?

image_pdfimage_print

 

It is a good thing God chose me before I was born, because he surely would not have afterwards. —C.H. Spurgeon

 

Waaroor moet Christene saamstem?

Daar is verskille en teologiese argumente tussen denominasies, maar daar is sekere dinge waaroor alle Christene moet saamstem. Die probleem is dat konflik – oorloë, misdaad, haat … – die hoofberigte van koerante is. Wat ons selde in die hoofberigte kry, is dit wat goed is in die wêreld. Dieselfde gebeur in die Christelike kultuur. Ons hoor van geloofsveskille, gevegte oor teologie en skandale. Die kern van hierdie gevegte is dikwels interpretasie van die Bybel. Om oor verskille in interpretasie te praat, is maklik.

 

Daar is egter ook baie waaroor ons saamstem. Daar is baie wat ons bymekaar bring. Kom ons kyk na ‘n paar van hulle.

 

  1. God het die heelal gemaak

In die begin het God die hemel en die aarde geskep (Genesis 1:1)

Daar word baie, ook in Christelike kringe, oor die oorsprong van die aarde geskryf. Daar is baie verskillende interpretasies oor hoe God die aarde geskep het – die oerknal is ‘n voorbeeld – maar die feit dat God die aarde geskep het, word algemeen aanvaar.

 

  1. Christus is die Lig in die duisternis

Die lig skyn in die duisternis, die duisternis kon dit nie uitdoof nie (Johannes 1:5)

Natuurlik is daar Christene wat baie slegte dinge gedoen het – soms lyk dit asof hulle niks beter as die res van die wêreld is nie. Tog hier is ons steeds – die kerk van Jesus Christus. Steeds probeer die kerk ‘n verskil in die wêreld te maak deur sy lig in donker plekke te skyn. Dit is nie as gevolg van ons nie, maar as gevolg van Christus. Hy is die lig wat in die duisternis skyn; Hy staan vas vir ewig. Hy is steeds die lig vir almal. Hy oorwin steeds die sonde en dood.

 

  1. Die Nagmaal bring eenheid

En terwyl hulle eet, het Jesus brood geneem en die seën gevra. Daarna het Hy dit gebreek en vir sy dissipels gegee met die woorde: “Neem, eet; dit is my liggaam.” (Matteus 26:26).

Natuurlik vier verskillende kerke die nagmaal verskillend. Maar te midde van al hierdie meningsverskille is daar ‘n gemene refrein: Neem, eet; dit is my liggaam. Dit is baie maklik om die verskille te beklemtoon, maar ons moet eerder die enheid beklemtoon. Christus lewe en almal van ons is sy liggaam. Almal van ons neem deel aan God se verlossingsverhaal.

 

  1. Ons is geroep om dissipels te maak

Gaan dus na al die nasies toe en maak die mense my dissipels: doop hulle in die Naam van die Vader en die Seun en die Heilige Gees … (Matteus 28:19)

Christene “doen” kerk op baie verskillende maniere. Hulle maak dissipels deur baie verskillende strategieë te gebruik. Ten spyte van die verskille doen al die verskillende tradisies dieselfde ding: hulle maak dissipels.

 

  1. Jesus kom weer

Hy wat dit alles getuig, sê: :Ja, ek kom gou!” (Openbaring 22:20).

Daar is baie verskillende sienings van die eindtyd en hoe dit sal lyk. Die presiese volgorde van die gebeure as Jesus Christus weer kom, is onseker. Een ding is egter seker: Hy kom beslis weer. Ons kan baie debatteer oor al die verskillende gebeure, maar nie oor die feit dat Hy wel gaan terugkom nie.

 

Selfs as die kerk sy verskillende teologiese sienings bespreek, moet ons altyd dit waaroor ons saamstem in gedagte hou – ons glo almal dieselfde kern.

 

 

 

image_pdfimage_print