Wat is die evangelie? (2)

image_pdfimage_print

When we take least notice of our good deeds ourselves, God takes most notice of them. —Matthew Henry

Wat is die evangelie? (2)

Ek herinner julle, broers, aan die evangelie wat ek aan julle verkondig het, en wat julle ontvang het en waarin julle ook gevestig staan (1 Korintiërs 15:1)

Paulus herinner sy dissipels in Korinte aan die basiese boustene van die evangelie. Omdat hy hulle herinner aan iets wat hulle reeds ontvang het, moet ons vra: Wanneer het Paulus die evangelie aan hulle verkondig? Hierdie brief is geskryf terwyl Paulus iewers tussen 53 en 55  in Efese was. Hy het hierdie evangelieboodskap in 51 aan hulle verkondig.

 

Die belangrikste wat ek aan julle oorgelewer het en wat ek ook ontvang het (15:3). Let op die woorde: die belangrikste. Die Bybel is God se woord, maar daar is tog dinge in die Bybel wat belangriker is as ander dinge. Jesus self het by geleentheid vir die Fariseërs gesê dat hulle so behep is met dinge soos tiendes dat hulle belangriker dinge soos geregtigheid, genade en trou vergeet het. Wat is hierdie belangrikste ding wat Paulus aan hulle oorgelewer het? Hy het dit reeds in vers 1 gesê: die evangelie?

Paulus sê ook dat hierdie belangrikste ding wat hy aan hulle oorgelewer het, het hy ontvang. Dit is nie iets wat hy opgemaak het nie. Wat het hy ontvang? Wat was die essensie van Paulus se evangelieboodskap? Daarna kyk ons volgende keer.

image_pdfimage_print

You may also like...