Wat moet ons doen na ons die goeie nuus verkondig het?

image_pdfimage_print

 

Live as if Christ died yesterday, rose this morning and is coming back tomorrow – Martin Luther.

 

Wat moet ons doen na ons die goeie nuus verkondig het?

Ons kry verskillende reaksies op ons verkondiging van die evangelie. As mense met Jesus Christus  se opdrag om hulle te bekeer en te glo, gekonfronteer word, reageer baie positief, maar baie reageer negatief. Diegene wat die evangelie verwerp verskil ook, Hier is ‘n paar negatiewe reaksies

  • Ek kan nie besluit nie. Almal van ons sukkel om soms te besluit. Ons wil sekere besluite so lank as moontlik uitstel om ons opsies oop te hou. Sekere mense is onseker oor die belang van die boodskap; sommige is net apaties. Hulle is nie bewus van die gevare van opstand teen God nie. Natuurlik kan ons hulle nie dwing om ‘n besluit te neem nie, maar  ons moet onthou niemand kan neutraal teenoor God staan nie.
  • Ek wil eers wag. Hierdie persoon is nie bereid om die deur onmiddellik toe te klap nie. Hulle wil vryheid hê om self te besluit. Ons kan hulle nie dwing nie, maaar ons moet die gevare van wag duidelik maak. Hou aan met bid vir hulle. Mense besef dat om ‘n Christen te word, gaan ‘n geweldige verandering vereis. Die natuurlike neiging is om te wag en voorraad op te neem. Intussen moet jy vir hulle bid.
  • Nie nou nie – ek sal dalk later daaroor dink, maar ek is nie nou oortuig nie. In die toekoms mag ek dalk anders besluit.
  • Baie selde die reaksie. Hy het gekyk ek het dit oorweeg; die boodskap is nie waar nie – nie vir my nie. Hierdie persoon voel sterk. Ons moet hulle steeds met respek hanteer, ons moet steeds die verhouding behou; ons moet bid. Paulus was ‘n kragtige teenstander van die evangelie, maar hy word ‘n groot evangelis.

 

Positiewe reaksies

Al die opdragte kry ons in die Bybel. Bring hulle in die gemeenskap van gelowiges – die plaaslike gemeente. Hulle kry al die voorregte en verantwoordelikhede – doop, nagmaal. Hulle moet leiding, liefde, ondersteuning, versorging en onderrig kry. Soms is ander vorme van ondersteuning soos regstelling nodig. Die vervulling van evangelisasie is dissipelskap.

 

Sommige wat ja sê, is vals. Sommige sal ons eers in die volgende wêreld agterkom. Sommige kom ons gouer agter – hulle ywer neem af; hulle woon selde die eredienste by.

 

Verkondig die evangelie. Wees voorbereid vir negatiewe en positiewe reaksies.

 

 

 

 

 

image_pdfimage_print