Woorde uit die Bybel – Geloof (4)

image_pdfimage_print

Take away the cross of Christ, and the Bible is a dark book. —J.C. Ryle

 

Woorde uit die Bybel – Geloof (4)

When I use a word it means just what I choose it to mean – neither more nor less – Humpty Dumpty aan Alice in Lewis Carroll se Alice in Wonderland.

Woorde, ook woorde in die Bybel, het ‘n spesifieke betekenis. Vir mense sonder teologiese opleiding is dit dikwels moeilik om die volle betekenis van woorde te verstaan.

J. I. Packer het ‘n boek geskryf wat ons kan help: 18 Words: The Most Important Words You Will Ever Know. Ons gaan kyk na enkele van hierdie woorde. [Teksgedeeltes kom uit Die Boodskap.]

 Hoe lyk ‘n lewe van geloof? Geloof vat die hele lewe van die Christen saam. Julle moet ophou om julle te gedra soos mense wat nie die Here ken nie. Daar is niks wat die moeite werd is in sulke mense se koppe nie (Efesiërs 4:17).

Die Hebreërbrief het baie oor geloof te sê. Kom ons kyk daarna:

  • ‘n Definisie van wat geloof is: Geloof of vertroue in God beteken om nie een oomblik te twyfel nie dat Hy sy beloftes sal hou en om daarna uit te sien. Ons kan dit wel nie nou al sien nie, maar ons weet vir seker dat dit sal gebeur (12:1).
  • Ons eer God deur sy woord oor dinge te aanvaar: Tog het Abraham op die Here vertrou en pa geword. Hy het geglo dat God die belofte wat Hy gemaak het, nie sou breek nie (11:11).
  • Geloof beteken ons benader God deur Jesus Christus sonder vrees: Ons hoef dus nie bang te wees of te wonder of ons na God toe mag gaan nie. Ons kan maar gaan, want God sal baie goed wees vir ons. Wanneer ons dit nodig het, sal God vir ons meer gee as wat ons verdien en ons met sy liefde ontvou (4:16).
  • Deur geloof kry ons krag om die geestelike stryd te wen (11:32 – 38).
  • Deur geloof verduur ons vyandigheid van binne: Hulle moedig ons aan om gelowig vol te hou met die wedloop. Laat ons dan ontslae raak van enigiets wat ons hinder om die wedloop van die lewe behoorlik te hardloop (12:1).
  • Deur geloof verduur ons vyandigheid van buite: Dink aan alles wat hy moes deurmaak, ja, aan al die slegte dinge wat die sondige mense aan Hom gedoen het. As julle sy voorbeeld volg, sal julle nooit moedeloos word en tou opgooi nie (12:3).
  • Deur geloof skep ons moed uit voorbeelde van liefde: Moenie die geestelike leiers vergeet wat die boodskap van God aan julle vertel het nie. Kyk hoe hulle geleef het tot hulle dood is en vertrou dan op die Here net soos hulle op Hom vertrou het (13:7).
  • In geloof stry ons teen versoekings, ongeloof, apatie en ongehoorsaamheid: Moet dus nie toelaat dat daar ‘n krakie in julle vertroue op God kom nie. Wie op God bly vertrou, sal ‘n groot beloning by Hom kry. Julle moet tot elke prys vasbyt. As julle so aanhou om te doen wat God wil hê, sal Hy sorg dat julle kry wat Hy vir julle beloof het (10:35 – 36).

 

Ons versterk ons geloof deur ons oë op God gerig te hou. Ons dink aan alles wat Hy vir ons belowe het en ons dink terug aan alles wat Hy reeds vir ons gedoen het.

image_pdfimage_print

You may also like...