Psalm 119:34

image_pdfimage_print

“It is more important for a pastor to prod and empower than to pacify. Conflict… is an expected, necessary byproduct of transformative leadership in the name of Jesus. The church begins (Acts 2) in fire and earth trembling; the church dies by files and regulations.” Will Willimon

Psalm 119:34

Gee my insig, dat ek u wet kan gehoorsaam en dit met my hele hart onderhou (NAV)

Gee my verstand, dat ek u wet kan bewaar, ja dit kan onderhou van ganser harte (OAV)

Verander my manier van dink; maak my gedagtes vol met u wet! Dan sal ek heeltyd doen wat U sê (Die Boodskap)

 

Hoe voel jy as jy iets nie verstaan nie? Gefrustreerd? Verward? Kwaad vir jouself of vir die persoon wat jy blameer omdat jy nie verstaan nie? Bang jy lyk dom of onbekwaam?

Die psalmis verlang insig/verstand, nie om verwarring te vermy nie, ook nie om slim te lyk nie, ook nie om verleentheid te voorkom nie, maar om God te gehoorsaam. Hy wil verstaan, sodat hy God se wet met sy hele hart kan onderhou.

 

Wat moet ons verstaan? Dat God se wet ‘n vorm van genade is. Die psalmis het verstaan dat God se wet ‘n manier is om die mens te seën. Ons sien dit in elke vers van Psalm 119 – die psalmis is bly in God en God se wet. Daarom vra hy voortdurend hulp om gehoorsaam te wees. Hy besef dat die goeie uit gehoorsaamheid sal voortspruit.

 

Is Psalm 119 nie ‘n bietjie oorbodig – te veel – nie? Die Skrif is soms vir ons ‘n bietjie oorbodig. Is Rigters nie oorbodig nie? Is vier evangelies nie oorbodig nie? Maar dit is reg so, want dit is goed om belangrike dinge te herhaal. Daarom herhaal die psalmis gereeld dat om God se wet te ken, goed is. Dit maak die punt duidelik.

 

God, help ons om die geheimenisse van u wêreld te verstaan en gee aan ons die vermoë om in genade op te tree. Amen.

image_pdfimage_print

You may also like...