Doeltreffende evangelisasie

image_pdfimage_print
The habit of introspection may be abused, to divert the eyes of the soul too much from Christ. —R.L. Dabney

 

Doeltreffende evangelisasie

Greg Stier, die president en stigter van Dare 2 Share Ministries, sê dat die kerk ‘n paar lesse by Starbucks oor doeltreffende evangelisasie kan leer. Daar is ongeveer 12 000 Strarbucks koffiewinkels strategies geleë in die VSA.  Hoe kan Starbucks aan die fisiese behoeftes van mense voldoen, maar die kerk kan nie voldoen aan die geestelike behoeftes van die mense nie? Daar is immers net 12000 Starbucks en meer as 300 000 Protestantse kerke.

 

Wat kan die kerk by Starbucks ten opsigte van evangelisasie leer?

 

1.     Leer meer baristas om uitstekende koffie te bedien – elke dag

So dikwels is die leraar die enigste barista (kelner) in die kerk – jy moet kerk toe gaan om die goeie nuus te ontvang. As ons na Efesiërs 4:11 – 12 kyk, is die hooftaak van die leraar  om God se mense vir sy werk toe te rus. Het jou gemeente ‘n plan om genoeg mense toe te rus om die evangelie aan ander te verkondig?

 

2.     Koop net die beste bone

Starbucks koop net die beste koffiebone. Ons moet seker maak dat ons net die beste evangelie verkondig. Dit verbaas my dat julle so gou van God wat julle deur die genade van Christus geroep het, afvallig word en ‘n ander evangelie aanneem. Daar is geen ander evangelie nie! Tog is daar mense wat die evangelie van Christus probeer verdraai, en dit is hulle wat vir julle verwarring bring. Maar al sou een van ons of selfs ‘n engel uit die hemel aan julle ‘n evangelie verkondig wat in stryd is met die evangelie wat ons aan julle verkondig het – die vloek van God sal hom tref (Galasiërs 1:6 – 8). So dikwels word ‘n evangelie in ons gemeentes verkondig wat geen evangelie is nie. Daarvolgens berus verlossing op dit wat ons doen in plaas van op dit wat Jesus reeds vir ons gedoen het. Hierdie evangelie doen niks aan mense se dors nie.

 

3.     Fokus op die demografie wat veral dors is

As ons die gemeenskap met die evangelie van God wil versadig, moet ons ons beste drinkgoed aan ons jeug voorsit. Die Rensselaer Polytechnic Institute het bevind dat as jy 10% van ‘n demografie 100% toegewy aan ‘n visie of saak of waardes kan kry, hulle die ander 90% sal beïnvloed.

 

4.     Skep ‘n kultuur van liefde in jou organisasie

Hulle het hulle heelhartig toegelê op die leer van die apostels en onderlinge verbondenheid, die gemeenskaplike maaltyd en die gebede … Al die gelowiges was eengesind en het alles met mekaar gedeel. Hulle het hulle grond en besittings verkoop en die geld aan almal uitgedeel volgens elkeen se behoefte.  Hulle het almal elke dag getrou by die tempel bymekaargekom, van huis tot huis die gemeenskaplike maaltyd gehou, hulle kos met blydskap en in alle eenvoud geëet, en God geprys. Die hele volk was hulle goedgesind. En die Here het elke dag mense wat gered word, by die gemeente gevoeg (Handelinge 2:42 – 47). Mense is elke dag by die gemeente gevoeg. Hoekom? Hulle het nie geboue gehad nie, maar hulle het die goeie nuus boodskap en goeie nuus mense gehad. Daar was liefde en hoop onder hulle.

 

5.     Bly verbind aan die hoofkantoor om die jongste en grootste te kry

Starbucks winkels bly ingeskakel by die hoofkantoor om die jongste drankies, ontwerpe, ens te kry. Die Christen se hoofkantoor struikel nooit nie. Ons moet voortdurend met ons hemelse Vader kommunikeer om die wysheid wat ons nodig het om sy inisiatiewe te bestuur, te kry. Ons kommunikasielyn met God is gebed.

 

Ons kan natuurlik ander eieneskappe van Starbucks ook bestudeer, maar hierdie vyf staan uit.

 

 

image_pdfimage_print