Hoekom het God jou gekies?

image_pdfimage_print

 

God eternal became a child so that through his life, death and resurrection, we would become the children of God. —Paul Tripp

 

Hoekom het God jou gekies?

Baie Christene voel dat daar nog iets is wat hulle behoort te doen, maar nie doen nie. Wat is dit? Hulle besef nie dat God hulle vir ‘n doel verlos het nie. Ons doel as gelowiges stem baie ooreen met dié van Abraham in Genesis 18. Hy sê vir ons hoe ons lewens in die lig van die evangelie verander.

 

  1. As ons die evangelie glo, word ons soos die evangelie – vol genade

God gee aan Abraham ‘n voorskou van die vernietiging van Sodom. Hierdie was ‘n gewelddadige stad wat reeds probeer het om Abraham dood te maak. Wat doen Abraham? Hy bid vir genade. Hy pleit by God om sy vyande te vergewe. Hoekom doen hy dit? Omdat hy besef het dat God hom as kanaal gekies het om die ander nasies te seën. Hy vervul hierdie roeping. Maak nie saak dat Sodom vol vyande was nie, want Abraham onthou dat hy op ‘n stadium ‘n vyand van God was. Ten spyte daarvan het God hom geseën. As ontvanger van onpeilbare genade kon hy nie anders nie – hy moes dit ook aan ander doen. Ons moet dit ook doen.

 

  1. Elkeen van ons is in ‘n gemeenskap te plaas om vir daardie gemeenskap te bid en op te offer.

Waar jy nou is, is nie toevallig nie. God het jou in jou familie of gemeenskap geplaas sodat jy vir seën en genade vir hulle kan bid. Hy het bepaal hoe lank hulle sal bestaan en waar hulle sal woon (Handelinge 17:26).  God bepaal in sy soewereiniteit waar mense sal woon en Hom sal soek. Jou bure mag dink hulle het daar ingetrek as gevolg van hule nuwe werk. Christene weet dat God hulle daarheen gebring het om my bure te wees, omdat Hy wil hê dat hulle van Jesus Chrstus moet hoor. Die kerk is ons goddelike bestemming om uit te reik in barmhartigheid na die gemeenskap om ons. Ons is dit aan ons bure en vriende verskuldig om vir hulle te bid en op te offer – Jesus het dit vir ons gedoen. Waar sou ons vandag sonder God se genade gewees het?

 

  1. Ons kan bid en in afwagting gee as gevolg van die offer van Jesus Christus

Toe Abraham bid onderhandel hy as ‘t ware met God. Miskien is daar vyftig regverdiges in die stad … Sal U dit nie spaar oor vyftig regverdiges  daarin nie?  toe 45, toe 40, toe 20, toe 10 … en uiteindelik net 1. Hierdie verhaal bring ‘n vraag na vore wat net die Nuwe Testament kan antwoord: Is daar nie een regverdig genoeg dat God die hele stad kan spaar nie? Daar is iemand: Jesus. Sy offer aan die kruis was voldoende. In Jesus se Naam kan ons God om vergifnis vra. As ons dit verstaan, kan ons groot gebede bid en groot dinge verwag – ons kan groot vir Christus waag. God het groot dinge aan sy kerk en die wêreld belowe, en as gevolg van Jesus is ek seker dat Hy sy beloftes sal nakom.

 

Baie Christene praat oor die toekoms asof hulle mismoedig is. Jesus het ‘n belofte om te vervul en Hy sal dit doen. Hy het nie gesterf sodat ‘n klomp bang Christene op ‘n hopie kan sit nie en wag vir iets beter nie. Nee, Hy het gesterf sodat ons vol moed na alle mense op alle plekke kan uitgaan en sy evangelie verkondig. God is nie vandag kleiner as wat Hy in Abraham se tyd was nie.

 

 

image_pdfimage_print