‘n Vaste verwysingspunt (2)

image_pdfimage_print

 

Satan gives Adam an apple, and takes away Paradise. Therefore in all temptations let us consider not what he offers, but what we shall lose (Richard Sibbes 1577 – 1635).

 

‘n Vaste verwysingspunt  (2)

In die wêreld is daar baie verwarrende idees wat meeding om ons aandag. In die lewe het ons keuses: Wat is ons verwysingspunt? Daar is net een konstante verwysingspunt om na die waarheid terug te keer – God se Woord.

 

Kom ons kyk na vyf redes waarom die Skrif so belangrik en gesagvol is en waarom dit deel van ons daaglikse lewe moet wees.

1.Jesus Christus het die grootste agting vir die Skrif gehad en het dit as gesagvol en betroubaar gesien

In Johannes 10 praat Jesus oor sy identiteit en dat dit gelyk is aan dié van God. Hieroor wou die Jode Hom stenig – Hy praat godslasterlik. Hy verkondig dwaalleer, want Hy sê dat Hy die Seun van God is. Dan doen Hy ‘n beroep op die Ou Testament (Psalm 82:6): Wat daar geskrywe staan kan nie verander word nie (Johannes 10:35). Hy sien die Skrif as die finale gesag waarop Hy Hom kan beroep. Hy glo die Skrif kom van God af.

 

 

In die bergrede van Jesus lees ons: Moenie dink dat Ek gekom het om die wet of die profete te verbreek nie. Ek het nie gekom om dit te verbreek nie, maar om dit te vervul. Want waarlik, Ek sê vir julle. Totdat die hemel en die aarde verbygaan, sal beslis nie een jota of een letterstrepie van die wet verbygaan totdat alles gebeur het nie (Matteus 5:17 – 18 – die direkte vertaling uit die Liniêre Bybel). Die jota was die kleinste letter in die Joodse alfabet – effens groter as ‘n komma.

 

Jesus sê dat die Ou Testament betroubaar is tot in die kleinste besonderheid. Hy glo dat alles in die Ou Testament vervul sal word, want God is die bron daarvan. As ons God se wil wil ken, moet ons sy Woord ken.

 2.Die Woord is kragtig vir onsomdat Jesus se woorde ewig en onfeilbaar is en Hy die skrywes van die Nuwe Testament goedgekeur het

 Die hemel en die aarde sal vergaan, maar my woorde nooit (Markus 13:31). Jesus sê vir sy dissipels: Wanneer die Vader in my Naam die Voorspraak, die Heilige Gees, stuur, sal Hy julle alles leer en julle herinner aan alles wat Ek vir julle gesê het (Johannes 14:26).

 3.Die Woord is kragtig en betroubaar, want dit is deur God geïnspireer

 Die hele Skrif is deur God geïnspireer en het groot waarde om in die waarheid te onderrig, dwaling te bestry, verkeerdhede reg te stel en ‘n regte lewenswyse te kweek (2 Timoteus 3:16). Kunstenaars sê dikwels dat hulle emosioneel of intellektueel geïnspireer was om ‘n meesterstuk te skep. Geïnspireer vir Paulus beteken deur God ingeblaas. Die Bybel se bron is dus die asem van God. Die idees in die Bybel is deur mense neergeskryf, maar dit is God se idees. Dit  is God se wil en ‘n uitdrukking van sy karakter. Geen profesie is ooit deur die wil van ‘n mens voortgebring nie. Nee, deur die Heilige Gees meegevoer, het mense die woord wat van God kom, verkondig (2 Petrus 1:21). God gebruik menslike persoonlikhede en style om die Bybel te skryf, maar hy lei hulle om te skryf dit wat Hy wil hê.

 4.God se woord plant geloof in ons

 Die geloof kom dus deur die prediking wat ‘n mens hoor, en die prediking wat ons hoor, is die verkondiging van Christus (Romeine 10:17). Die gelowige ondervind geloofsgroei en versterking as hulle die Woord lees en daaroor nadink. Dit is die Heilige Gees wat in ons harte en denke werk en ons in staat stel om die gesag en waarde van die Woord te besef.

 5.Die Woord van God is vol beloftes wat vir ons hoop en vreugde gee

Ons neem gewoonlik besluite deur te dink oor wat ons dink ons gelukkig gaan maak. Die sonde beloof ook om ons gelukkig te maak. Die Woord van God is vol beloftes wat van God self kom. Dit bring vreugde en bevryding as ons sy wil vir ons lewens doen. As ons besef God se beloftes is waar, verloor die beloftes van die sonde hulle aantrekkingskrag.

 

image_pdfimage_print

You may also like...